عمده فروشی لباس بچه گانه شادلین

خرید عمده لباس جین بچه گانه

لباس جین بچگانه

معرفی لباس جین بچه گانه:

جنس جین اصطلاحاْ از پارچه دنیم (denim) که نوعی پارچه کتان ضخیم و راه راه است تهیه می شود. در کشور ما در بسیاری از مناطق به جای جین از اصطلاح لی (lee) هم استفاده می شود٬ اما لی (lee) نام یک برند بازرگانی آمریکایی است که از سال ۱۸۸۹ لباس جین تولید می کند. (www.lee.com)

لباس جین بچه گانه امروزه از تنوع زیادی برخوردار است. در گذشته لباس های جین فقط محدود به شلوار جین می شد٬ اما پیراهن لی ٬ هودی٬ کت٬ شلوار و شلوارک های متنوعی هم اکنون در بازار می بینیم که مشتریان خود را نیز پیدا کرده است.

با وجود تنوع مدل های جین٬ بازهم جایگاه شلوار جین از لحاظ گستردگی و تنوع مصرف جایگاه ویژه ای است. شلوارهای جین بچه گانه در دنیا از سال ۱۹۵۰ محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. در ایران هم استفاده از شلوار جین از ۵۰ سال پیش به تدریج در بین بچه ها و خانواده هایشان و نوجوانان رواج زیادی پیدا کرده است.

انواع لباس جین بچگانه عمده پرفروش

انواع لباس جین بچگانه را به صورت های مختلفی دسته بندی می کنند. به عنوان مثال٬ یک دسته بندی می تواند شامل لباس جین دخترانه یا لباس جین پسرانه باشد. تفاوت عمده این دو دسته بندی بیشتر در طرح بندی روی آن ها٬ مدل گلدوزی روی لباس و یا خرج کار به کار رفته در لباس است.

‍در دسته بندی لباس لی دخترانه می توان سارافن لی دخترانه٬ بلوز لی دخترانه٬ دامن لی دخترانه٬ شلوار پیش بندی لی مدل دخترانه٬ شلوار لی دخترانه و شلوارک های لی دخترانه را نام برد. با توجه به فرهنگ ها و قومیت های مختلف در ایران٬ هر کدام از مدل های دخترانه طرفداران خاص خود را در نقاط مختلف کشور دارد.

پرفروش ترین مدل های جین پسرانه شامل شلوارلی پسرانه٬ شلوارک لی پسرانه٬ شلوار پیش بندی مدل های پسرانه در طرح های مختلف٬ کت و شلوار لی و یا جلیقه وشلوار لی پسرانه و پیراهن های متنوع را نام برد.

0
دیدگاه‌های نوشته

*
*